500 medlemmar!

Detta ämne innehåller 11 svar, har 11 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-11-26 16:11.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare

Beeos
    Deltagare

Då firar vi på 900klubben 500 medlemmar! 😎

Tycker att vi alla slänger upp en bild eller en kommentar på hur firar dagen!

Nu siktar vi på 1000 medlemmar innan nyår!

jonathan p
    Deltagare

Jasså, det var inte illa 😛

Jag firade genom att titta till og cabben i garaget och påbörja limmningen av bakrutan. Den står och myser å väntar på att en ny ägare ska ge den lite kärlek…

boss_time
    Deltagare

Grattis till 500 i klubben då! Och från oss färskingar vill jag skicka ett extra stort hurra till våra äldre medlemmar, tack för support, stöd och alla tips man kan hitta här på forumet!

Firar dagen med att knega sista onsdagen innan semestern.. pengar som troligen går rakt ner i speedparts ficka! 😉

longjohn61
    Deltagare

Det är ju roligt 😀 får ta en tu med en 900 och ge han nåt gott 😎

Mvh Nisse

msgfidde
    Deltagare

Härligt de 🙂
    Här firas det med att jobba ihop pengar, och leta delar till OG 900:an, så man kan fixa klart den 🙂

wallero
    Deltagare

var är alla dom 500?? jag ser bara ett 10 tal som alltid skriver å har projeckt trådar.
    tycker lite mer folk borde ta tag i en projeckt tråd eller presentera sig själv samt kort på sin bil det vore intressant mvh niklas

turbocab
    Deltagare

Det är nog många som är inloggade men bara läser trådar utan att säga nåt, så är det på de flesta forum.

Körde en runda i Götet faktiskt ikväll och kände lite på vädret och TurboSen. Med 6x9or från JBL i hyllan bak och Alpine 6-kanalarn från den gula Kupen så blev det riktigt fett ljud. Men ibland måste man bara dra ner volymen och lyssna på mullret från Hagelbössan. Gled runt i stan en sväng och det verkar vara semester eller nåt, herregud vad folk (läs: skitsnygga fruntimmer) det drar runt i stan. 😯

Fotot vid Cityvarvet på södra sidan älven.

anderslindh
    Deltagare

Det var inte illa! Jag firade genom att köra till sommarstugan på västkusten. Snart tillbaka till lund via gbg en sväng 🙂

ab35j-jub
    Deltagare

Kul!

Jag hör väl till dom som finns men inte säger något, men det är för att jag inte har något att tillföra. Dock så vill jag kunna få svar på frågor med mera så det är därför jag är registrerad medlem 🙂

Har kört en runda på stan med 900:an idag så det är väl det jag gjort för att fira! 😀

peter
    Deltagare

Jag fira genom att sänka ner motorn me nya lådan:)

M.Broberg
    Deltagare

Firade genom att ta med syrran o visa henne hur man gör när man tvättar en bil.

Försöksobjektet vart hennes vita 4d 900i

Beeos
    Deltagare

Det går undan! Nu är vi 622, inte illa 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng