900 -87 t8 insprutnings slangar

Forum Modellspecifika forum OG900 900 -87 t8 insprutnings slangar

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2008-11-25 19:06 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    ingemargavle
    Deltagare

Taskit flyt nu när vattnet frysit och snön vräker ner. Min T8 sprutar bensin över hela motorutrymmet genom en läckande insprutningsslang. Var hittar man nya? De har tydligen utgått från Saabs sortiment och någon annan verkar inte ha några färdiga att köpa. Har någon av er tipps på firmor som kan göra nya eller har färdiga så jag slipper montera bort de gamla som mall först. Har lite brottom för nu har jag bara en Saab som fungerar.

walle
    Deltagare

finns ju massa på skroten bara att skruva bort på nån bil jag ska kolla om jag har några kvar i garaget iså fall kan du få dom bara du betalar frakten mvh niklas
    berätta vilken slang det är som är kass

ingemargavle
    Deltagare

Ska försöka hitta nya först så man har justa grejjer och slipper elda för kråkorna ifall de spricker.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng