900 med 99 baklysen

Forum Modellspecifika forum OG900 900 med 99 baklysen

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-05-23 06:06.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

anonymous
    Deltagare

Sitter här och tittar ut genom fönstret på en ljusgrön 900:a cc som har 99 cc bakljusen. Enligt vv är det en 900GL-5CK-CM registretad som en -79.

Jag tycker att detta är lite spännande, eftersom jag tycker den är väldigt lik 99 cc till formen. Det jag inte vet är exakt när 900:an kom, och hur länge cc:n hade 99:ans bakljusen.

Blev lite sugen, den ser ut att vara i riktigt fin skick, men morsan skulle bli allt annat än glad över en bil till . Som det ser ut nu så lutar det redan åt att det blir en massa trägårdsarbete i sommar som kompensation

samppo
    Deltagare

Det är endast -79:ans 900 som är lik 99 cc för redan 1980 kom nyare bakpartiet- En ovanlig bil idag, finns inte många kvar!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng