900 stol underredet

Forum Modellspecifika forum OG900 900 stol underredet

Detta ämne innehåller 4 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-11-03 21:58.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

longjohn61
    Deltagare

Hittade detta en adapter till stol underredet så att man kan ha nya stolen i dom äldre 900.

Mvh Nisse

joh900
    Deltagare

@longjohn61 wrote:

Hittade detta en adapter till stol underredet så att man kan ha nya stolen i dom äldre 900.

Mvh Nisse

Hej!

Vart hittar man dessa? 🙂 Har du möjlighet att lägga ut lite mått? Vore inte dumt att ha… Passar 9000 stolarna bolt on på denna adapter? Inga modifieringar i bilen för att det skall passa?

MVH

longjohn61
    Deltagare

Kan kolla om det finns nån mått på dom, hittade dom på den holländska saabform.nl nåt företag ska sälja dom tror priset skulle ligga runt en tusenlapp
    tyckte det lät lite mycket 😉 Återkommer om jag hittar mer info

Mvh Nisse

joh900
    Deltagare

@longjohn61 wrote:

Kan kolla om det finns nån mått på dom, hittade dom på den holländska saabform.nl nåt företag ska sälja dom tror priset skulle ligga runt en tusenlapp

Mvh Nisse

Hej!

Ah.. då förstår jag 🙂 Kanske mindre lätt att få tag på mått då, trodde det var något du själv snickrat ihop. Ser ut som en betydligt smidigare lösning än att behöva svetsa in skenorna i bilen från en 1991-1993 🙂

MVH

longjohn61
    Deltagare

@joh900 wrote:

@longjohn61 wrote:

Mvh Nisse

Hej!

Ah.. då förstår jag 🙂 Kanske mindre lätt att få tag på mått då, trodde det var något du själv snickrat ihop. Ser ut som en betydligt smidigare lösning än att behöva svetsa in skenorna i bilen från en 1991-1993 🙂

MVH

Ska ändå försöka fiska efter mått ser inte svårt ut att göra själv 😉 Har alla verktyg och maskiner till det.

Mvh Nisse

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng