9000 CS 2.0T/150 1996

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes 9000 CS 2.0T/150 1996

• Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Michael Stoll
    Deltagare

Säljer nu en av mina 9000.

Här kommer en ruskigt ärlig beskrivning av bilen så det inte blir några ”ahaa-upplevelse” sedan. Har försökt att fota hela bilen så detaljerad som möjligt. fler bilder går att ordna om det är något specifikt ni vill se.

– 37557mil i skrivande stund
    – 5 ägare
    – Imola röd (240)
    – 99,99% rostfri, finns en liten skada vid dörrarna men bara lätt ytrost (se bild)

– Besiktad till 2021-06-30 och skattad oktober ut. Påställd tills skatten löper ut.

– Går bra i motor och låda, inga missljud vad jag kan höra.
    – A50 inredning.
    – Eftermonterade dimljus.
    – Fungerande centrallås
    – Ny framruta 2020-05-27
    – Torkarna till framlysen fungerar (sist jag kollade i alla fall)
    – Ny olja, stift, luft och Kupé filter.
    – Original reservhjul medföljer
    – Polerad i somras men röd är en otacksam färg när man inte har ett garage att ställa den i.

Hjulen på bilden följer inte med, utan en uppsättning ”3-spoke Soft spoke” följer med
    Kända fel:

– Växelspaksknoppen är trasig men det medföljer en helt ny växelspak om man vill byta. 5:ans växel är lite bökig att få i, vet inte om det växelspaken som är sliten eller…

– Efter lagningen av bakdörrens el så blev någonting felkopplad så lampan lyser konstant och indikeringen på bakluckan tänds när någon av dörrarna öppnas.

– Säten är trasiga på två ställen, höger bak och förarsätet (se bilder)
    – Bakrutevärmaren fungerar inte. det är knappen på instrumentet som inte fungerar.

– Sedvanliga stenskotten på huven.
    – Höger framskärm är lite intryckt, dock syns det bara om man tittar noga.

– Spricka i reflexrampen (Se bild)

Priset är 15.000:- men är inte inte hugget i sten men kom då inte med några skambud. All diskussion om pris sker på plats. Jag vill sälja den till någon som kan förvalta den vidare med den kärlek dessa bilar förtjänar.

Bilen finns strax utanför Östersund.

Telefon: 073-0462509
    Mail: michael@hakansta.com

• Detta ämne redigerades för 19 timmar, 14 minuter sedan av .
    • Detta ämne redigerades för 4 minuter sedan av .
    Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.