9000 Talladega, den perfekta hantverkarbilen?!

Forum Modellspecifika forum 9000 9000 Talladega, den perfekta hantverkarbilen?!

Detta ämne innehåller 7 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-05-15 11:49.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Per-Erik
    Deltagare

Idag hjälpte jag en ny(!) kompis 🙂 att montera en värmepump, och vad kan vara mer passande då, än att använda bilen som laståsna…

Per-Erik
    Deltagare

…vad tycks om min vackra, tillfälliga, slutstegsmontering 😉 Personligen tycker jag att lösa kablar är sexigt…

Melwin
    Deltagare

Ja visst är det fint! 😀

emul
    Moderator

Bilar är gjorda för att användas!!

(..sen är det inte så dumt om man tar väl hand om dem också, men det gör ju du..)

soulmannen
    Deltagare

Ja bilar är ju till för att användas 😉

cabtt
    Deltagare

på tal om Talladega, var det dimljus eller extraljus som var orginal?
    eller man kanske kunde välja vad man ville?

är den vänstra ”driving light” eller bara en blästrad ”fog light” ?

PS
    Hur gör man för att få förstorbara bilder när man klickar på dom?
    jag använder geting!

sjuntorpsdaniel
    Deltagare

@per-erik wrote:

…vad tycks om min vackra, tillfälliga, slutstegsmontering 😉 Personligen tycker jag att lösa kablar är sexigt…

Jag blir glad när jag ser detta 🙂 Inte bara jag då med andra ord, som kör med ett löst basslutsteg från en 9000CD med audiosystem. Jag saknar även jag baslådan för CC’n, eftersom förra ägaren hade den udda smaken att sälja av hela kittet.
    Fille – du får gärna sälja mig din baslåda & sats höger bak, som en gång satt i min bil 😉

emul
    Moderator

Följ min guide så blir det rätt!

viewtopic.php?f=19&t=25

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng