Alarm Cobra 5903

Forum Modellspecifika forum OG900 Alarm Cobra 5903

• Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2008-11-22 13:53 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

Hej vänner med larm!

I min från sonen nyligen övertagna og900 EP cab 1992, sitter det bilalarm av märket Cobra och med typnummer 5903. Varken sonen eller jag vet hur detta fungerar. Bilen kommer ursprungligen från Italien. ”Larmboxen” med nyckellås sitter placerad i vänster hjulhus. Sedan sitter det någon typ av ”avkännare” i kupén framför varje dörr. Huven har också en extra strömställare som jag inte känner igen. (Har haft några 900:or tidigare).

Misstänker att detta är någon form av automstiskt larm som aktiveras/avaktiveras av dörrnyckeln.

Har varit runt på nätet och sökt. Har ju hittat mycket om Cobra, men kan inte hitta någon information kring just detta larm

Någon som har ett sådant larm och kan hjälpa mig med handhavandet? Har ju inte vågat vrida nyckeln til ”ON-läget” och testa 🙂

ake svantesson
    Deltagare

e-posta cobra å fråga om de har bruksanvisning på gamla larm..

http://www.cobracaralarms.com.au/SurveyForm/1108517937483-8067/Enquiry-Form

mvh Åke

Tack för tipset Åke!

William
    Deltagare

Har erfarenhet av ett Cobralarm från 80-talet, vilket aktiverades och avaktiverades med en dosa som hölls mot vindrutan där mottagare med status-diod satt monterad på insidan.

Något sådant finns inte på min bil 😉

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng