Automobil Classic Cars 2009

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Automobil Classic Cars 2009

• Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2009-09-07 21:58 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    staffanv
    Deltagare

Jag var där 29 augusti och orkade inte ens rulla ut 99:an eftersom de inte brukar gilla att ta in SAABar på utställningsområdet på generella träffar. Speciellt som om det var inriktat på sportbilar. Men ett antal Sonetter fanns det och även 96:or och en 99:a som det stod att det var -73:a men den hade -72:ans grill.
    För dom som gillade tvåtakt fanns det också en Trabant -90 (sista året med tvåtaksmotorn) som hade gått sju mil. Jag hann även se en glimt av Klassikers husbil innan den försvann iväg.

staffanv
    Deltagare

Beror på vad man menar med ”dinosaurie”. Det fanns ett annat svenskt bilmärke representerat också (nej, inte V*lvo).

gindemo
    Deltagare

Jag var där, det finns redan en tråd om denna träff.
    Men ingen visade något intresse….
    http://forum.saabklubben.nu/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=19873&Number=114930#Post114930
    Men det hade i alla fall hittat dit några saabar, 8 totalt.
    När jag kom in med cabben på träffen så sa en av arrangörerna:
    -”Äntligen en riktig bil”

Bilder från träffen:
    http://www.yngveson.se/index.php?set_albumName=Automobil-Classic-Cars-2009&option=com_gallery&Itemid=27&include=view_album.php

De flesta bilderna är tagna av min son på 6år.

staffanv
    Deltagare

Jo, släppte dom in Renault Clio skulle det nog inte varit några problem med 99:an tycker man. Ja, det får bli nästa gång.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng