Bakrutan 2013-04 ute på hemsidan

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Bakrutan 2013-04 ute på hemsidan

• Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2014-01-08 14:16 av .
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Jonathan
    Deltagare

Det senaste numret av vår medlemstidning Bakrutan (2013-04) har nu lagts upp som PDF på vår hemsida. Som medlem i Saabklubben kan du ladda ner och läsa (nästan) alla tidigare nummer av Bakrutan här: https://saabklubben.se/bakrutan/

Användaruppgifter för inloggning på vår hemsida återfinns i det senaste numret av Bakrutan (sida 45).

Vad tyckte ni annars om det senaste numret? Någon artikel ni uppskattade mer eller mindre? Något ni vill läsa mer eller mindre om i vår medlemstidning? Redaktionen för Bakrutan vill gärna få höra era åsikter.

Karl Ask
    Moderator

Baksidan? :read
    :sry

Hahaha, Kul!

Janne Hagnell
    Moderator

@Karl wrote:

Hupp, det såg jag inte ens! 😳

96 V4 1975 ”Bollen”
    96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Jonathan
    Deltagare

@Janne Hagnell wrote:

@Karl wrote:

Inte jag heller. :whistling:

Karl Ask
    Moderator

@Sulo wrote:

@Janne Hagnell wrote:

@Karl wrote:

Inte jag heller. :whistling:

Fusk. :duck
    Skulle tagit en bild på det först. 😉

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng