Bil/mc träff i Lödde, 14/8-07

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Bil/mc träff i Lödde, 14/8-07

• Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2007-08-15 06:09 av .
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    cch
    Deltagare

Hej alla!

Så är ännu en bilträff i Lödde avverkad. Ni som var där förra tisdagen vet hur mycket fordon och folk där var. Idag var det betydligt fler!! Till och med Räddningstjänsten hade placerat ett släckningsfordon strategiskt ifall olyckan skulle vara framme.

Vädret visade sig från sin bästa sida om än det blev lite svalare när solen började sin nergång. Korv och kaffeköerna var nästan lika långa som den ringlande kön av fordon ute på vägen. Lukten av svedd koppling nådde våra näsor mer än en gång.

Ulf Stensons fina Topp-Ola var på plats och folk köade för att få en titt in i utrymmena 🙂 För övrigt tycker jag nog där var mer Saabar än vanligt, tyvärr var vi lite utspridda. Dan´s Sonett hade fint sällskap bredvid en Lamborghini 400GT 2+2…slurp…
    Lambon har lite större lucka i huven och än en Sonett IIIa som ni kan se.

För övrigt var där en hel del flygplan som utförde en hel del halsbrytande konster, värst var nog TigerMoth´en som gjorde en mycket lååååångsam loop och hårigast ljud hade Mustangen som bara öste fullt i sina loopar.

Bilder hittar ni om ni klickar på denna länk
    http://www.pixbox.se/alb517993

Bengt Åkesson
    Deltagare

Trevligt, Christer!

/B

cch
    Deltagare

Tackar 🙂
    Vi hade ju en diskussion innan om det här med var man ska lägga upp bilderna. Pixbox är kanske inte det bästa men det är gratis och jag fattar hur man ska göra, tror jag 🙂

Bengt Åkesson
    Deltagare

Har man ingen eget utrymme på någon server någonstans så är väl Pixbox ett alternativ så gott som annat. Problemet är väl när reklamen tar över för mycket av utrymmet men något får man ju stå ut med när det kostar ”nada”.

/B

Per-Erik
    Deltagare

Fin fina bilder Christer!! Hur många veckor till kör dom på där ute? Jag kanske skulle hinna byta lager o vara med en sväng…..

cch
    Deltagare

E´re bara finväder tror jag nog de kör nån gång till, hela september brukar vara fint.
    Bara att jobba på med bilen!

DanS
    Deltagare

Saxat ur deras hemsida
    Tisdagen den 15 maj börjar årets entusiastfordonsträffar och fortsätter under hela sommaren med sista träff den 25 september
    Välkomna från kl. 18.00 till 21.00!
    Två extra tisdagar!
    Försäljning av korv och kaffe
    Sidoaktiviteter som musik, flygplan mm
    Frivillig parkeringsavgift och entré

Och det var trevligt igår särskilt som jag fick stå bredvid Lars-Eriks Lamborghini 400GT 2+2.
    Förstår inte varför du slickar dig runt munnen, Christer. Du har ju en Sonett själv.
    Det är skillnad på drömmar och orealistiska fantasier. Jag förverkligade min med Sonetten.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng