Diverse delar till en OG 900 (1985) | Trubbnos

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Diverse delar till en OG 900 (1985) | Trubbnos

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Diverse delar till en OG 900 (1985) | Trubbnos

  • Detta ämne är tomt.
  • Författare
    Inlägg
    • april 1, 2022 at 16:06 #493020
        Dekorlister till hjulhusen (originala)
        Metallvinklarna till framrutan
        Stötfångare (fram och back)
        Dashboard med den silvriga linjen
        Beige sidopanel inuti

      Sökes1

      Denna Saab sökes delarna till:

      900_CC_1985_TU_16_a

      Tacksam för tips och förslag!

        april 1, 2022 at 22:02 #493051

        Hej,

        Jag har köpt hjullister på Skandix.de

          april 1, 2022 at 23:06 #493052

          Svaret på alla dina frågor är samma

          om det finns så är det hos en privatperson eller ett företag som har ett lager som du får ynnesten att komma åt men som inte är öppet för alla. undantag för inredningspanelen och dekoren till rutan, det kan finnas hos nån mer öppen person., om det inte ska vara nytt dp.

          inget sånt här annonseras öppet. räkna med att slanta ur pengar, nya kofångare fram och bak borde vara värda minst 20 i dagens läge.

          har SSK nyproducerade skärmkantslister som är identiska med org

          PS: är det verkligen rätt fälgar för bilen om man ska vara petig?

          • Det här svaret redigerades för 1 år, 12 månader sedan av M.Broberg.
            april 4, 2022 at 08:41 #493088

            Tack för ditt svar!

            Ja, det är jag absolut medveten om att alla dessa delar är svåra att komma åt och att de ej säljs via de bekanta webbutikerna utan från privatperson till privatperson. Det är därför att jag vänder mig hit – ifall att någon skulle kunna tänka sig sälja dem.

            Vilka fälgar tror du ska vara de rätta till en OG 900 från 1985? Du får gärna vara petig 🙂

              april 4, 2022 at 09:13 #493089

              Jag hade fel ang fälgarna, får ekänna mitt misstag

              jag plockade fram dom broschyrer jag har kring 85. tyvärr inte den specifika Turbo broschyren men däremot i broschyren “nyheter 1985” finns denna bild

              bild

              kolla bildtexten under

              • Det här svaret redigerades för 1 år, 12 månader sedan av M.Broberg.
              • Det här svaret redigerades för 1 år, 12 månader sedan av M.Broberg.
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.