Diverse delar till en OG 900 (1985) | Trubbnos

Forum Sälj/Köp Delar, köpes och efterlyses Diverse delar till en OG 900 (1985) | Trubbnos

• Detta ämne är tomt.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    paronhalva
    Deltagare
      Dekorlister till hjulhusen (originala)
      Metallvinklarna till framrutan
      Stötfångare (fram och back)
      Dashboard med den silvriga linjen
      Beige sidopanel inuti

Sökes1

Denna Saab sökes delarna till:

900_CC_1985_TU_16_a

Tacksam för tips och förslag!

Bilagor:
    Saab_ahed
    Deltagare

Hej,

Jag har köpt hjullister på Skandix.de

M.Broberg
    Deltagare

Svaret på alla dina frågor är samma

om det finns så är det hos en privatperson eller ett företag som har ett lager som du får ynnesten att komma åt men som inte är öppet för alla. undantag för inredningspanelen och dekoren till rutan, det kan finnas hos nån mer öppen person., om det inte ska vara nytt dp.

inget sånt här annonseras öppet. räkna med att slanta ur pengar, nya kofångare fram och bak borde vara värda minst 20 i dagens läge.

har SSK nyproducerade skärmkantslister som är identiska med org

PS: är det verkligen rätt fälgar för bilen om man ska vara petig?

• Det här svaret redigerades för 8 månader, 1 vecka sedan av .
    paronhalva
    Deltagare

Tack för ditt svar!

Ja, det är jag absolut medveten om att alla dessa delar är svåra att komma åt och att de ej säljs via de bekanta webbutikerna utan från privatperson till privatperson. Det är därför att jag vänder mig hit – ifall att någon skulle kunna tänka sig sälja dem.

Vilka fälgar tror du ska vara de rätta till en OG 900 från 1985? Du får gärna vara petig 🙂

M.Broberg
    Deltagare

Jag hade fel ang fälgarna, får ekänna mitt misstag

jag plockade fram dom broschyrer jag har kring 85. tyvärr inte den specifika Turbo broschyren men däremot i broschyren ”nyheter 1985” finns denna bild

bild

kolla bildtexten under

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng