Fin Saab 900i OG -92 läder och aerofälgar

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Fin Saab 900i OG -92 läder och aerofälgar

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-03-19 15:20.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

Olof
    Deltagare

Hej saabvänner!
    Nu är det dags för min Saab 900i OG att få flytta in i ditt garage.

Bilen är i väldigt gott skick, lite rost och helläder och fräsch i lacken och kaross.
    Medföljer gör
    – en helt ny uppsättning vinterdäck på plåtfälg, Nokian Hakkapelitta 8 som rullat en säsong, värde 3200 kr
    – helt nya navkapslar till dem
    – fräscha nokia sommardäck på Superaerofälg
    – vita blinkers
    – eventuellt även bärarmar som följde med (svåra att få tag på), värde 4000:-
    – nytt batteri
    – renoverad AC för 2000kr (ovanligt! den funkar på riktigt, kvitto finns)
    – dragkrok
    – Grå skinnklädsel i bra skick för sin ålder

Jag älskar verkligen den här bilen och många blir glada när de ser den. Tyvärr gick den inte genom besiktningen pga oljeläckage (därav priset).

Jag ville verkligen få denna att överleva och jag ser väldigt gärna att du som köper den är Saabentusiast och ämnar att få den att leva i minst 30000 mil till. Snälla, gör detta underbara industriarv en tjänst och renovera fixa upp motorn. Eventuellt går det att fulmeka den.

Maila mig på olad84@gmail.com för mer info.

Pris 9000 kr

Bilagor:

Olof
    Deltagare

Såld.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng