förgasare 2 ports -1978 saab 96 gl -78

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 förgasare 2 ports -1978 saab 96 gl -78

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-07-20 16:12.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

saab-jonte
    Deltagare

har troll i förgasaren, eller så va det bara jag som glömmde bort vissa saker, munstyckena som sitter nere i botten av flottörhuset tror jag att jag har problem med, kanke har förväxlat dom med varandra, någon som har en tanke om detta?

på premiärporten sitter det ett 122,5 munstycke och på sekundären sitter det ett 130,0 munstycke, är detta helt tokigt då bilen känns hackig runt 3500 rpm, funderar på om jag har förväxlat dom med varandra vid monteringen?

tacksam för snabba svar

saab-jonte
    Deltagare

tror jag löste problemet, växlade på munstyckena och det blev en markant skillnad, alla ryckningar är som bortblåsta, men jag skulle fortfarande vara tacksam för svar på min fråga!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng