Gruppköp shortshift og900

Forum Modellspecifika forum OG900 Gruppköp shortshift og900

Detta ämne innehåller 6 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-06-23 09:36.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

joh900
    Deltagare

Hej

Såg precis denna tråden på SaabCentral

http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=205886” onclick=”window.open(this.href);return false;

Tänkte sprida vidare ifall det finns något intresse här, funderar själv lite om man skulle slå till på en… eller två… 😳

MVH

torbo
    Deltagare

Intresse finns ja. 😎

Men det var lite dyrt.

turbocab
    Deltagare

Hittar du en billigare som är bra så säg till, tror ingen gör dessa för att det är roligt bara. Kolla vad dollarkursen är nu, jag kan inte tycka detta är jättedyrt. Jörgen brukar väl ta 2000 eller mer för sin variant.

Ståhlbom
    Deltagare

En variant som jag gjorde när jag gick på min verkstadstekniska utbildning 2001-2002, det var ett roligt projekt. 😎 😉

Min variant är justerbart dvs. man kan justera avstånd mellan växellägen, gjorde det så för jag inte visste vad lämplig avstånd mellan kulorna var. 🙂

M.Broberg
    Deltagare

@torbo wrote:

Intresse finns ja. 😎

Men det var lite dyrt.

1100 spänn e la inte mkt?

Skulle slå till om jag inte hade viktigare saker att lägga pengar på, billigt! :mrgreen:

bixprotman
    Deltagare

Inresse finns! Är nog garanterat på! 😀

lars2t
    Deltagare

Hej, kom ni någon vart med ett köp? Jag är intresserad.

Lars

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng