gummivinge på og 900 cab!?

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / gummivinge på og 900 cab!?

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / gummivinge på og 900 cab!?

  • Författare
    Inlägg
    • februari 27, 2010 at 11:55 #21732

      Har köpt mig en fabriksny orginal svart gummivinge till og 900 sedan.Har lite funderingar på att eventuellt montera den på caben.

      Vad tycker ni, skulle det kunna bli snyggt eller är det att förstöra?

        februari 27, 2010 at 13:58 #153915

        Hej

        Min åsikt sök hjälp :))))

        Otroligt tokigt skulle det se ut, men din bil som du får göra vad du vill med.

        //MH

          februari 27, 2010 at 14:08 #153916

          Jag hade klart avstått.

          Designmässigt blir det helt fel.

          (Endast min personliga åsikt)

          Jag förstår din tanke, men Tänk efter mer än en gång, innan du borrrar hål i den befintliga bagageluckan.

          Om du har tillgång till photoshop på datorn, så testa där först.

            februari 27, 2010 at 15:47 #153917

            Och har du inte Photoshop (=dyrt) så finns det finfina gratisprogrammet GIMP att ladda ner, helt utan kostnad, och helt lagligt, och helt okej!

            http://www.gimp.org/

              februari 27, 2010 at 15:50 #153918

              Helgerån!!!!

                februari 27, 2010 at 15:57 #153919

                Jag tror mig ha fått ett bestämt svar hahaha.Det var en tanke som bara dök upp i går kväll när man låg och grubbla i vanlig ordning.

                Det jag tänkte var att det kanske skulle kunna passa ihop med själva sufletten och den lilla spoilern ovanför bagageluckan….för att kanske kunna förstå hur jag tänkte!

                  februari 28, 2010 at 15:05 #153944

                  Om bakluckespoiler, då skall du montera bridgevinge tycker jag …
                  Har sett det på bilder och det funkar helt OK. Är en smaksak, vist.

                  Om du har en bilfärg som även finns ofta på skroten, varför inte köpa en baklucka i samma färg, montera på denna och byta luckan åpå bilen.

                  Blir liksom knappast en kostnad och originalluckan kan altid återmonteras.

                  vad andra tycker är knappast relevant. Du ska tycka om det.

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.