Hamnträff i Viken, 22/8-07

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Hamnträff i Viken, 22/8-07

• Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2007-08-24 23:11 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    cch
    Deltagare

Sista hamnträffen i Viken för säsongen, vädret höll, varmt och skönt.
    Den stekta rödspättan på Hamnkrogen smakade delikat 🙂
    Inte många Saabar, 3st, Volvo vann den duellen.

Några bilder finns på nedan länk.

Hamnträff i Viken

Per-Erik
    Deltagare

fina bilder!

Fina bilder CCH!

Lade om garagetaket ikväll, så att det inte regnar in på Miss Piggy, Kermit och Sonny Blue när de gästar där. Därav min frånvaro. Käkade här hemma stekt kummel med kapris, ciron o gräslök efteråt; mums!

Hoppas kunna visa upp Sonny Blue på Bialitt om jag får ordning på lite kylarläckage och annat smått och gott som har med Webern 32/36 att göra. Så kan du få ta en titt 🙂

gmc
    Deltagare

Christer – Like the photos. There seems to be a lot of meetings out there, I have not heard of this one before but will make a note of it for next year.

cch
    Deltagare

Tackar 🙂

Det är MHK Skåne som arrangerar träffarna ,vem som får komma med sitt fordon.
    4 träffar i Viken på MHRF´s evenemangskalender varav den 22/8-07 verkade vara säsongsavslutning.
    Betoningen tycker jag ligger på äldre europeiska bilar, inte så många amerikanare. Ett fåtal mc var representerade.

Jag skulle egentligen varit på Liseberg den dan och åkt Balder och Kanonen men sjukdom i resesällskapet gjorde att det ställdes in.

Sist men inte minst… rödspättan var JÄTTEGOD 🙂

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng