Intressekoll 900s -93 ”Aubergine”

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Intressekoll 900s -93 ”Aubergine”

• Detta ämne är tomt.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    arcsmile
    Deltagare

Tänkte kolla intresset för min E85-konverterade 5dr 900s (i färgen Aubergine). Godkänd bes. till 2021. Har gått som bruksbil i Norrland sedan 2013 och har drygt 40 tusen mil på mätaren, men är i betydligt bättre skick än milen antyder. Rost finns på huvens framkant, dörrar och skärmkanter bak, men bärande har klarat sig fint så vitt jag kan bedöma. Skinnklädsel (sliten), taklucka, intercooler, rostfritt ferrita-avgas, uppvärmda elbackspeglar, elhissar, elmanövrerade stolar, sportratt, (nästan) sprickfri instrumentbräda, instrumentpanel med valnötsinlägg, fina super aerofälgar, avtagbar dragkrok, helt komplett dokumentation, och diverse. Överlag är mycket bytt och gjort de senaste åren.

Ovanlig bil så jag söker någon som vill ta hand om den för eftervärlden bättre än jag har tid och ork att göra nu under småbarnsåren. Skicka PM om ni är intresserade eller vill ha mer info. Jag har mest gamla bilder på bilen på datorn och därför lägger jag inte upp annat än en inredningsbild som fortfarande är rimligt representativ.

/ Mattias

Bilagor:
    Daniel Svensson
    Deltagare

Står vart och bilder som representerar dagsskick är önskvärt. Mvh

arcsmile
    Deltagare

Bilen står ett par mil utanför Umeå, Ska ordna nytagna bilder men det kommer dröja lite av familjeskäl.

Hej, fin bil! Kan du skicka några bilder av bilen. Jag är från Vasa i Finland.
    Mvh Veli-Jussi Koskela, Vaasa
    Whatsapp eller e-post
    Tfn +358 50 369 1412
    veli-jussi.koskela@kolumbus.fi

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.