Montera elsäten fr 2005 9-5 husbil

Forum Modellspecifika forum OG9-5 Montera elsäten fr 2005 9-5 husbil

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2018-05-21 18:09 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Eino Saari
    Deltagare

Hej allihop.

Köpte mig ett par el framsäten med minne från en 2005 (tror jag) 9-5 som jag tänkt montera i en äldre husbil jag har för komfortens skull.
    Som ni förstår finns inget kablage då till sätena draget. Behöver koppla in el till dem enklast möjligt för att få så mkt som möjligt att fungera i dem, gärna sätesvärme också.
    Hursomhelst, viktiga är att eljustering och ev minne funkar, annat är av sekundär betydelse.
    Frågan är hur jag enklast möjligt ska få det att fungera? Inga elscheman tack 🙂 gärna bara hänvisning till kabel, var den sitter och hur. (vilka pinnar i kontakten under sätet ska användas? 12v+, jord mm.

Vore väldigt tacksam för hjälp!

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng