Mötte Topola – vem?

  • Författare
    Inlägg
    • december 13, 2011 kl. 20:05 #4622

      På E20 utanför Göteborg, Vid Nääs fabriker, mötte jag idag vid halv tretiden en Topola på en röd 900 på väg mot stan (Gbg, alltså). Någon i klubben?

      96 V4 1975 ”Bollen”

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.