Mötte Topola – vem?
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2011-12-13 20:05 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / Saabo/Toppola/Husbil 92H / Mötte Topola – vem?
På E20 utanför Göteborg, Vid Nääs fabriker, mötte jag idag vid halv tretiden en Topola på en röd 900 på väg mot stan (Gbg, alltså). Någon i klubben?
96 V4 1975 ”Bollen”
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem