PLANERINGSMÖTE SAAB SKÅNIA 2006

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter PLANERINGSMÖTE SAAB SKÅNIA 2006

Detta ämne innehåller 4 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av 2005-10-02 18:07.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

porsche944
    Deltagare

Som rubriken lyder, vi planerar för aktiviteter 2006, samt utfallet för de vi haft i år.
    När? Jo den 2/10 kl 13.00 på brandstationen i Gryttinge. Hör gärna av er till Ulf så han kan laga rätt mängd kaffe och köpa in rätt mängd bröd. Fundera redan nu på ev förslag till aktiviteter.
    Väl mött!

MVH Michael

pelleturbo
    Deltagare

Lyfter tråden för oss skåningar!

porsche944
    Deltagare

Hör av er till mig om ni kommer, Ulf har data trubbel.

MVH Michael

hakan persson
    Deltagare

Hej!
    En liten påminnelse ang SAAB Skånias planeringsmöte för 2006 den 2/10 13.00.
    Vi ska välja ordförande,sekreterare samt en kassör på detta mötet, så det hade varit bra om ni som ska komma hade några förslag till detta och till er som inte kan komma att höra av er till mig så lämnar jag era synpunkter vidare.
    Mvh
    Håkan Persson
    046-738306
    0708-738365

Bengt Åkesson
    Deltagare

Tack för trevligt möte och god fika!

/B

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng