Rat-Rod 9000

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Rat-Rod 9000

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Rat-Rod 9000

  • Författare
    Inlägg
    • juli 27, 2011 at 22:30 #25439

      Inte varje dag man ser. XD Hittade den på Saabs feed på Google+..

        juli 30, 2011 at 16:52 #186381

        @ReinO wrote:

        Inte varje dag man ser. XD Hittade den på Saabs feed på Google+..

        Om jag ser rätt så finns det en projekt tråd på den på gorg med både ris och ros 🙂

          augusti 1, 2011 at 10:42 #186397

          Ris kan jag förstå, ros ges bara om den äntligen får dö värdigt på en skrot. Den är inte fräck nånstans den bilen, det är ett vrak.

            augusti 1, 2011 at 14:27 #186398

            om rostiga bilar e coola så är min bil The shit.

              augusti 1, 2011 at 16:42 #186399

              @Turbocab wrote:

              Ris kan jag förstå, ros ges bara om den äntligen får dö värdigt på en skrot. Den är inte fräck nånstans den bilen, det är ett vrak.

              Jag har för mig att den var rätt så fräsch innan med

                augusti 2, 2011 at 20:43 #186410

                @bixprotman wrote:

                @Turbocab wrote:

                Ris kan jag förstå, ros ges bara om den äntligen får dö värdigt på en skrot. Den är inte fräck nånstans den bilen, det är ett vrak.

                Jag har för mig att den var rätt så fräsch innan med

                Nja, det såg så ut på håll och på bild men den var inte i det finaste skicket om vi ska vara helt ärliga 🙄 Visst var det inga mägnder rost mer än den klassiska avsaknaden av framskärmar, allmänt sliten i övrigt och inredningen är inte i något skick att tala om. Det hade helt klart vart jobb med att rädda den.

                Tycker faktiskt att den blir rätt grym, men tycker fortfarande att det är lite trisst att man slipar ner den som gjort.

                  augusti 13, 2011 at 20:37 #186825

                  @M.broberg wrote:

                  om rostiga bilar e coola så är min bil The shit.

                  HAHAHAHA!
                  Dagens.

                  Gillar inte alls detta stuket, inte på Saab.
                  Gamla Volvos som ska skrotas nästa vecka är det skit samma…

                    september 9, 2011 at 18:40 #187638

                    Nu kommer jag inte ihåg exakt hur den såg ut eftersom Geting är borta, men jag tror jag såg den i helgen. Står i Trollhättan nära STCS hovfotograf “Mioh”, av en ren slump. Oavsett om det var rätt bil eller inte så var det något av det djävligaste i bilväg jag sett, det är bara tattare som misshandlar sin bil på detta sätt. Bilen jag såg var en 9000 helt nerslipad, med nån karossdel borta eller skadad och skitfula fälgar.

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.