Rat-Rod 9000

Forum Modellspecifika forum 9000 Rat-Rod 9000

Detta ämne innehåller 7 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-09-09 18:40.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

reino
    Deltagare

Inte varje dag man ser. XD Hittade den på Saabs feed på Google+..

bixprotman
    Deltagare

@reino wrote:

Inte varje dag man ser. XD Hittade den på Saabs feed på Google+..

Om jag ser rätt så finns det en projekt tråd på den på gorg med både ris och ros 🙂

turbocab
    Deltagare

Ris kan jag förstå, ros ges bara om den äntligen får dö värdigt på en skrot. Den är inte fräck nånstans den bilen, det är ett vrak.

M.Broberg
    Deltagare

om rostiga bilar e coola så är min bil The shit.

bixprotman
    Deltagare

@turbocab wrote:

Ris kan jag förstå, ros ges bara om den äntligen får dö värdigt på en skrot. Den är inte fräck nånstans den bilen, det är ett vrak.

Jag har för mig att den var rätt så fräsch innan med

juvakka
    Deltagare

@bixprotman wrote:

@turbocab wrote:

Jag har för mig att den var rätt så fräsch innan med

Nja, det såg så ut på håll och på bild men den var inte i det finaste skicket om vi ska vara helt ärliga 🙄 Visst var det inga mägnder rost mer än den klassiska avsaknaden av framskärmar, allmänt sliten i övrigt och inredningen är inte i något skick att tala om. Det hade helt klart vart jobb med att rädda den.

Tycker faktiskt att den blir rätt grym, men tycker fortfarande att det är lite trisst att man slipar ner den som gjort.

prostreet
    Deltagare

@M.broberg wrote:

om rostiga bilar e coola så är min bil The shit.

HAHAHAHA!
    Dagens.

Gillar inte alls detta stuket, inte på Saab.
    Gamla Volvos som ska skrotas nästa vecka är det skit samma…

turbocab
    Deltagare

Nu kommer jag inte ihåg exakt hur den såg ut eftersom Geting är borta, men jag tror jag såg den i helgen. Står i Trollhättan nära STCS hovfotograf ”Mioh”, av en ren slump. Oavsett om det var rätt bil eller inte så var det något av det djävligaste i bilväg jag sett, det är bara tattare som misshandlar sin bil på detta sätt. Bilen jag såg var en 9000 helt nerslipad, med nån karossdel borta eller skadad och skitfula fälgar.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng