Rund klocka?

  • Författare
    Inlägg
    • april 20, 2002 kl. 21:50 #8502

      Grävde lite i garaget och hittade en gammal rund saab klocka, personligen har jag bara sett fyrkantiga..
      Någon som vet något mer om den runda modellen?
      Är den vär något? :confused:

        april 20, 2002 kl. 22:13 #63678

        Det satt runda klockor på Saab 95 och 96 av årsmodellerna 64 – 69.

        /Krister

          april 21, 2002 kl. 08:21 #63679

          Ok, tack för det!

            april 21, 2002 kl. 08:29 #63680

            Det satt även i Sonetterna…
            I min sitter en rund klocka som inte går längre.. därför undrar jag om din fungerar och om du möjligen skulle kunna tänka dig att sälja den ?

              april 21, 2002 kl. 09:10 #63681

              Har inte provat den, men ska göra det idag. Återkommer.

                april 22, 2002 kl. 10:36 #63683

                Ok, fungerar int… hmm.

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.