Saab 9-3 2.0T 154hk Lågmilare Fullservad Nybesiktigad

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 9-3 2.0T 154hk Lågmilare Fullservad Nybesiktigad

• Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    devertsson
    Deltagare

SÅLD FÖR 18.000
    =======================

Jag annonserar för min dotters räkning. Bilen står i Kullavik 2 mil söder Göteborg.
    —-
    Säljer en 5-dörrars Saab 9-3 från 1999 som tillhört min morfar fram till 2017. Den förvarades fram till dess i kallgarage och ställdes av varje vinter, därav skicket samt det låga miltalet för sin ålder på 16.300 mil. Har körts dagligen sedan 2017 och säljs pga nybilsköp.

Besiktigad fram till 2022-09-30 och fordonsskatten är betald. Sommardäck Continental från 2019 och dubbade vinterdäck KUMHO från 2017 ingår.

Säkert ett samlarobjekt för någon SAAB-entusiast eller en bra bruksbil för någon annan.

Bilen har kamkedja och är kvick att köra. Finns små sprickor i glasen vänster bak, antennen går inte hela vägen upp (men radion funkar) annars inget anmärkningsvärt.

Senaste reparationer
    – Byte av avgassystemet Mars 2019 se bild
    – Nya bromsbelägg fram och bak, bromsskivor och hjullager fram, allt bytt våren 2021

Ni får med kvitton från verkstan från 2017 och framåt så ni har historiken på övrigt som gjorts på bilen inklusive ifylld servicebok från när bilen var ny.

Pris 18.500 kr

Kontakta Dag på dag.evertsson@gmail.com eller på mobil 0706399339

• Detta ämne redigerades för 1 dag, 23 timmar sedan av .
    • Detta ämne redigerades för 1 dag, 23 timmar sedan av .
    • Detta ämne redigerades för 21 timmar, 54 minuter sedan av .
    • Detta ämne redigerades för 53 sekunder sedan av . Anledning: SÅLD
    Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.