Saab 9-5 TiD4 2011

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 9-5 TiD4 2011

• Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Victor
    Deltagare

Råkade ta bort mitt förra inlägg på något märkligt sätt.

Tänkte iallfall sälja min Javabruna NG9-5, det är då en 2011 TiD4 Vector, väldigt sen bil byggt 3 dagar innan produktionslinan stannade Chassinr: 8042. Den har gått runt 17.500 mil. I april i år lackades taket om samt framrutan byttes, därefter fick den en 3 stegs polering med 18 månaders keramiskt lackskydd.

Utrustning i urval:
    Parkeringssensorer fram och bak
    Lane Assist
    Skyltavläsning
    Harman/Kardon
    AUX
    Bluetooth telefoni
    Keyless Entry/Keyless Go
    Röststyrning
    Färgskärm i mätarhuset
    Avtagbar dragkrok
    Xenonljus
    Farthållare
    Halvskinn
    Eibach sänkningssats
    Ledramp renoverad

Kända fel:
    AC fungerar inte
    Stolsvärme fungerar inte.
    Ledramp och ett bakljus tar in lite fukt på hösten ibland.
    Även om bilen är väldigt fin så har tiden tagit ut sin rätt, den har några smårepor, stenskott och nån liten buckla.

Står på 20″ ABS F16 Dark Tint inköpta i mars i år, tyvärr är en fälg kantstött då jag fick väja för en telefonzombie en måndagsmorgon. Dåliga vinterdäck på 15″ aluminiumfälgar och en uppsättning original 17″ Vector med dåliga sommardäck.

Medföljer en helt ny Androidenhet från ICEBOX Auto, nytt bromsljus från H.Blom och en ny mugghållare mellan stolarna.

Säljes för 120.000, kan tänka mig att ta en bruksig 2 takt eller v4 som dellikvid, inga fina bilar utan man ska tordas använda dom. Besiktad är ett krav, och gärna med vinterdäck =)
    Bilen står i Mellansel utanför Örnsköldsvik. Kontakta mig gärna här i tråden eller på PM i första hand så kan jag höra av mig till er, har lite svårt att svara i telefonen ibland.

• Detta ämne redigerades för 1 dag, 4 timmar sedan av .
    • Detta ämne redigerades för 4 minuter sedan av .
    Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng