Saab 900 -85 renoveringsprojekt säljesll

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 900 -85 renoveringsprojekt säljesll

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2018-08-25 17:42 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Michael Stoll
    Deltagare

På grund av hälsoskäl funderar jag på att släppa mitt og900 renoveringsprojekt. Ställer därför frågan om det finns någon här som kan tänka sig ta över det?

Motorn är isärplockad och är mer eller mindre redo att plockas ihop igen. Det mesta är blästrat och målat. Ny sotningssats medföljer och ny termostat. Det som behöver bytas är urttrampningslagret, i övrigt skall allt vara helt.

Bilen gick (hjälpligt) innan jag började renoveringen.

Karossen har ingen rost att snacka om. Den enda rosten som finns är i bakre hjulhus som har ett rosthål.

Inredningen är original och har 30+ år på nacken… instrumentpanelen har klassiska ”solsprickor”.

Kan skicka bilder och mer info om det finns ett seriöst intresse för detta projekt.

Pris: 5000:- (kan diskuteras)
    Avhämtning av köparen.

Finns i Östersundsområdet.

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng