Saab 900-ägare

Forum Modellspecifika forum OG900 Saab 900-ägare

Detta ämne innehåller 3 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-07-27 18:49.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

johank
    Deltagare

Hejsan

Ny på forumet och nybliven Saab 900-ägare.

Tänkte bara visa upp skönheten..

Är en 900S från -88. Är dock ingen LTT. Bilen är importerad till Sverige från USA som flyttgods, och där var 900S en vanlig saab med lite extra utrustning.
    En kul grej är motordrivna bälten! Lata amerikaner! Tyvärr fugerar det bara på förarsidan, men ska försöka få igång passagerarsidan också. Är ju lite smågrejer man måste fixa till, elhiss, farthållare, och rost i en framskärm.
    Den har en ägare före mig och har gått 16.000mil.. Riktigt nöjd med köpet!

Ni lär nog få se en del frågor från mig nu när jag ger mig in med verktygslådan i Saaben!

Bengt Åkesson
    Deltagare

Trevligt! Välkommen till Saabklubben!

Ett extra plus är ju att du bor på rätt sida om Markaryd!!

/B

staffanv
    Deltagare

Jag antar att du redan känner till http://www.900klubben.com/ (även om den inte funkar just nu).

Martin
    Deltagare

Välkommen Johan!

Jag hoppas att du skall få mycket hjälp här.

Som du säkert vet existerar Saabklubben inte bara på nätet.
    Vi har också reservdelsförsäljning, träffar, försäkringar, klubbrabatter, ”modellombudsmän” och mycket annat som ger ditt klassiska Saabägande mervärde. Vi sidan av det arbetar vi också för att förbättra för ägare av klassiska Saabmodeller genom till exempel samarbete med Saab med flera aktörer. Klubben har idag cirka 2.500 medlemmar vilket gör klubben till en attraktiv samarbetspartner.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng