saab 900 i16 1990

Forum Modellspecifika forum OG900 saab 900 i16 1990

• Detta ämne har 24 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast 2011-02-05 10:18 av .
Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    William
    Deltagare

härligt 🙂 riktigt fin bil du hittat måste jag säga 🙂

walle
    Deltagare

det gäller att hålla den ren å fin å inte låta rosten ta överhand

jolin
    Deltagare

Den är utrustad med något som verkar vara helt omöjligt att få tag på – blå gummimattor!

walle
    Deltagare

det är vanliga gummi mattor som finns i alla 900or

walle
    Deltagare

har satt på den lilla turbo vingen på bak luckan sammt köpt nya pirelli med nya saab 9000 jubileum fälgar skönt att ha det klart till våren.

900lyx-82
    Deltagare
    walle wrote:
    har satt på den lilla turbo vingen på bak luckan sammt köpt nya pirelli med nya saab 9000 jubileum fälgar skönt att ha det klart till våren.

Hur gjorde du då???
    Vill veta ang vingen.

F.

cabmange
    Deltagare
    900lyx-82 wrote:
    walle wrote:

Hur gjorde du då???
    Vill veta ang vingen.

F.

Hur menar du?

Borrmaskin, borr och en mall alt enbart vingen och märka upp vart hålen skall sitta.

//MH

900lyx-82
    Deltagare

Precis Mange.

Ni gav mig svaret, det tackar jag för.
    Så nu kan jag göra det på bagageluckan till lyxen.

F.

walle
    Deltagare

jag hittade inte min borr mall som jag har så jag tog lite svart underreds massa med fingret å duttade på runt alla hålen sen la jag den på bak luckan å tryckte till å det blir fan riktigt bra borrade alla hål å fick i alla skruv i hålen mvh niklas

walle
    Deltagare

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng