SAAB 900 SE 2.0 Talladega -97

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes SAAB 900 SE 2.0 Talladega -97

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2018-01-04 16:41 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Oliver Hansson
    Deltagare

Hej!
    Jag tänkte sälja min gamla SAAB nu, då jag inte riktigt har kunskaperna eller resurserna som behövs för att fixa till de små fel och skönhetsfläckar som börjat komma på slutet.
    Därför vore det väldigt kul om någon SAAB-entusiast ville ta sig an den här pärlan som renoveringsprojekt, alternativt reservdelsbil, då det mesta i den när det gäller delar är väldigt gott skick på.

Bilen är väldigt härlig att köra när den går som den ska, och den har tjänat mig väldigt väl de år jag har ägt den.
    Det är mest kosmetiska saker som är fel, t.ex. ett antal fula rostfläckar kring dörrarna, plus ett krossat dimljus fram.
    Den går att köra kortare sträckor, men det har dock blivit något konstigt fel på slutet som gör att den kan börja hacka och hoppa lite när man kommer över 100 km/h. Jag har därför ställt av den, och eventuell köpare bör köra iväg den på kärra.

Jag tänker mig ca 5000:- för bilen.

Medföljer:
    -full uppsättning vinter/sommardäck med bra mönsterdjup.
    -stereo med aux/usb-uttag
    -motor- och kupévärmare med sladd
    -löstagbar dragkrok
    -helt reservdäck

Bilen står i Lögdeå utanför Nordmaling.

Mvh,
    Oliver

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng