Saab 9000 CX65j -95

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 9000 CX65j -95

• Detta ämne är tomt.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    vestlund
    Deltagare

Hej.
    Bilen är välanvänd som pendlingsbil de två sista åren. Snart 30 000 på mätarn. Bromsröret höger bak trampades av på senaste besiktningen för en vecka sedan. Handbromsen dålig verkan på ena sidan. Jag vet oxå att Abs lampan lyser då¨och då. Det var inte med på protokollet. Så antingen lös den inte eller var det skitsamma när de sabbade bromsverkan. Jag har i vilket fall fått firmabil vilket gör att jag inte kommer lägga mer tid på bilen.

Som sagt den är välanvänd och har skavanker både här och där, men olja o filter är bytta varje år. Vämen funkar som den ska, ac´n kylde i sommras. Lämnar dock inga garantier om att det gäller även nu. I övrigt har den alltid startat aldrig stannat. Knutarna lever dock rövare.
    Tycker det är synd att skrota den så jag tänkte kolla här om nån är intresserad av att köpa den som reservdels bil eller laga o använda.

OBS Det är ingen välvårdad pärla. Jag är inte nostalgiskt lagd. Ägarbyte sker med transportstyrelsens app. Jag kan pga taskig broms tänka mig att köra den typ 5 mil från Hindås, för det måste jag ändå göra för att få den till skroten.

Får 4000 på skroten så alla bud under det är inte intressanta. Jag säljer till vem jag vill. Senast Måndag v 9 åker den till skrot pga platsbrist.

Mvh Johan. nahoj.hakansson@gmail.com

• Detta ämne redigerades för 3 månader, 3 veckor sedan av .
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
    Bengt Karlsson
    Deltagare

Hej. Jag blev lite nyfiken vad J betyder eftersom min bil heter CX65U så jag kallade instruktionsbok och J betyder motorvariant 2.0i. Jag skriver det här så att inte fler behöver fundera. Mvh Bengt

20230210_062247

Bilagor:
    1 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng