Saab 900i -1993 2,1 16v 5d

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 900i -1993 2,1 16v 5d

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-08-24 09:36.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

mattiasbredberg
    Deltagare

Jag har en rätt fin Saab 900 av sista årsmodellen. Med ABS och krockkudde. Röd utan stora mängder med rost. Ytrost finns på vissa ställen och på insidan av de två framdörrarna finns lite större rostskador.
    Nybesiktigad idag. Dragkrok.
    Med rätt små insatser kan det bli riktigt fin. Jag kan tänka mig att låta en äkta entusiast ta över den för en mindre summa, jag vill helst inte att den ska bli en bruksbil och definitivt inte en folkracebil.
    Går riktigt bra i motor och låda. Pigg, 140 hkr. dryga 21000 mil. Fin inredning.
    Bilder kan mailas till intresserad.

Någon som är intresserad?

Hej
    Absolut beror på priset dock, sålde tyvärr min alldeles nyss och ångrar mig lite,
    Når mig på 0703290640

mattiasbredberg
    Deltagare

Priset beror på vad du tänker dig att göra med bilen…
    Hälsningar
    Mattias Bredberg

mattiasbredberg
    Deltagare

Hej, priset beror lite på vad du tänkt göra med bilen. Helst säljer jag inte som ren bruksbil. Hellre ser jag att någon tar på sig att hålla den fin och helst göra den ännu lite finare. Jag har tänkt mig i trakten av 10 tkr men som sagt, rätt köpare får den till lägre pris.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng