Siste tisdagsträffen i Lödde 25/09

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Siste tisdagsträffen i Lödde 25/09

• Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2007-09-26 09:21 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    gmc
    Deltagare

Hi, just a note to remind all that tomorrow night is the last ”tisdagsträffen i Lödde” this year. If the weather is like today then I imagine a lot of cars. The meeting normally runs from 18:00-21:00 but I would advise getting there between 17:00-17:30. Looking forward to seeing a lot of Saab’s.

gmc
    Deltagare

Last meeting has come and gone, 6 Saab’s turned up, it was good to see them all parked together.

More images can be found on my site . Now the wait till next year, hopefully I will be able to do something to my car before then.

pelle s
    Deltagare

Vad är det som lurar här egentligen? :confused:

Pelle S

gunnerfeldt
    Deltagare

Hej.
    Nu har jag aldrig pratat med killen till denna bil. Trots att vi bor i samma landsände !!
    Men nog verkar det vara en diesel motor !??? Eller är jag ute & cyklar ??

Någon som känner till bilen eller ägaren kanske kan vidimera om jag har rätt eller fel ?

// Jonas

DanS
    Deltagare

Daniel Bode heter han och det är en Daihatsu trecylindrig diesel som han har kopplat ihop med en halv daihhtsu vxl och en halva saablåda detta vägde mindre än orginalpaketet och dricker ungefär 0,5 l/m
    vet mer och känner Bode väl så är det fler frågor så kanske jag kan svara på dem
    Mvh
    DanS

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng