Spridare Lucas og900

Forum Modellspecifika forum OG900 Spridare Lucas og900

Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-11-26 17:43.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

turbocab
    Deltagare

Hm, Speedparts verkar inte ha spridare för Lucasbilar längre. Jag köpte nyligen där, men nu finns dom inte längre. Har mailat och kollat….

Nån som vet vart man annars hittar Lucas-spridare? Verkar inte vara så lätt hitta.

longjohn61
    Deltagare

Vill du ha nya eller begagnade ❓ Det andra alternativ har jag nog 😉

Mvh Nisse

turbocab
    Deltagare

Jag gillar nya men beggade fina duger gott, det är åt vinterbilen. Du får ett PM.

Peter på Speedparts låter hälsa ”det blir nog värre det”. Jag tolkar det som att dom inte finns längre, att lågohmigt är historia. Det kanske inte är världens vanligaste del längre och kanske att spridare inte är något man byter, men ändå? Antar det är ännu en grej i en lång rad av prylar som utgår de kommande åren.

M.Broberg
    Deltagare

Ta reda på hur mkt dom flödar och vilket motstånd dom har så kommer du kunna hitta nya till andra bilar, bara koll på Art nr hos tillverkaren kan ge mkt.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng