större koppling på äldre 900t

Forum Modellspecifika forum OG900 större koppling på äldre 900t

• Detta ämne har 17 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2012-01-10 09:50 av .
Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    M.Broberg
    Deltagare

Bara lägga svänghjulen med hålen rätt och använda det gammla som en mall, pissenkelt ju.

morsole
    Deltagare

Jo jo visst är det så MEN det går ju att montera t ex 9000 svänghjul på 900 och då kan det bli problem.

Tror det var Larzon som inte fick timningen att stämma på sin nya motor – så pissenkelt – men visst – om man tänker på det!

Mvh Johannes

Bor i Sjöbo, bra på gamla bromsar bl a!

kerten
    Deltagare

@andreas1 wrote:

lagret är slut o tydligen har dom gamla lagerna slutat säljas då krävs byte slaven oxå o motor o växellåda har bytats fram o tillbaka av förra ägaren så jag vet ärligt talat inte om jag har tur är slaven en nyare o å räcker det jag köper lager

Gamla lagren finns fortfarande. Heter ”X 1850 282 744” hos Autoexperten.

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng