svart 99turbo-78 på väg288 mellan uppsala-rasbo??

Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / svart 99turbo-78 på väg288 mellan uppsala-rasbo??

Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / svart 99turbo-78 på väg288 mellan uppsala-rasbo??

  • Författare
    Inlägg
    • juli 25, 2005 at 20:21 #12922

      hej, mötte en svart 99turbo-78 vid hovgården på väg288 mellan uppsala-rasbo nu ikväll ungefär kl 21. bilen såg fin ut. var det någon här eller vet vem det kan vara? var det jonas kanske?? reg började på k, ev kaz xxx??

      mvh pirre


      99ems-77 99t-78 99t-79

        juli 25, 2005 at 20:30 #88058

        Tjenare Pirre,
        KAZxxx om det är den jag tänker på går uppe i Östersund
        och han (Bengt-Åke)var ner till THN på festivalen-
        men det är föga troligt att det var den (60mil off)

        Skall kolla mina reg-utdrag om det finns någon annan “vid liv”
        i dessa trakter…

        Hälsn Jonas

          juli 25, 2005 at 20:40 #88059

          Förresten,

          Är du pigg på att styra kursen till Ulva Kvarn någon Tisdag?
          Det är kul att glida in med en ur-turbo där, samtidigt som det är
          lite trist att man oftast är den enda 99:an som närvarar…..
          Är någon av dina klenoder körbara/påställda?

          Hälsn Jonas

            juli 25, 2005 at 22:48 #88060

            tjena jonas!
            jo kanske kan ja komma till ulva med ems 77an på tisdag, har fotboll men kan kanske hoppa den då, ska kolla. emsen är påtälld dom andra tyvärr avställda…
            jag är inte säker på om det va kazXXX, kan ha varit nåt annat på k, blev så paff att möta en 99turbo så ja hann inte kolla riktigt. finns det nån annan svart 78a i närheten utom dina?

              juli 26, 2005 at 05:25 #88061

              Synd att Uppsala ligger så avlägset ialla fall för mig, annars hade nog den “gröne” dykt upp.

                juli 26, 2005 at 09:03 #88062

                Hej,

                Kanhända att någon svart blivit såld till U-sala området den senaste tiden?
                Mina senaste utdrag visade dock 0 svarta i detta område (ca 1år sedan.)

                Planerar att åka till Ulva 2:a el. 9/8.

                Hälsn Jonas

                  juli 26, 2005 at 09:10 #88063

                  Hej Michael,

                  förstår att det blir en avsevärd sträcka att åka för en kvälls-träff…
                  Jag skall däremot försöka komma ner till “internationalen” i skåne nästa sommar.

                  Hälsn Jonas

                    juli 26, 2005 at 10:42 #88064

                    Hej Michael,

                    förstår att det blir en avsevärd sträcka att åka för en kvälls-träff…
                    Jag skall däremot försöka komma ner till “internationalen” i skåne nästa sommar.

                    Hälsn Jonas

                    Hmmm, har jag missat nåt..? Är det international Saabträff eller vad..? ***hoppas***

                    /Krister K

                      juli 26, 2005 at 15:34 #88065

                      Saabklubben, tillsammans med lite hjälp från Sonettklubben, svarar för den internationella Saabklubbträffen nästa år.

                      Träffen genomförs huvudsakligen av Saabklubbens Skåniasektion och vi använder gamla Krigsflygskolan som träffplats. Det har skrivits en del om träffen på webben och i Bakrutan. Vi har också informerat på årsmöten.

                      Du kommer väl?

                        juli 26, 2005 at 15:48 #88066

                        Mer information kommer så småningom att finnas här : http://www.intsaab2006.com/

                          juli 26, 2005 at 20:20 #88067

                          Saabklubben, tillsammans med lite hjälp från Sonettklubben, svarar för den internationella Saabklubbträffen nästa år.

                          Träffen genomförs huvudsakligen av Saabklubbens Skåniasektion och vi använder gamla Krigsflygskolan som träffplats. Det har skrivits en del om träffen på webben och i Bakrutan. Vi har också informerat på årsmöten.

                          [color:”red”] Du kommer väl? [/color]

                          Självklart!

                          /Krister K

                            juli 27, 2005 at 09:33 #88068

                            Hallå igen,

                            har nu kollat igenom rullorna och det är totalt 6st svarta i trafik
                            i dagsläget(inkl en av mina)
                            3 i söder & 2 i norr, någon måste således vara på genomresa?

                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.