Tjolöholm 22:a maj 2022

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tjolöholm 22:a maj 2022

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Tjolöholm 22:a maj 2022

  • Detta ämne är tomt.
  • Författare
    Inlägg
    • februari 9, 2022 at 19:50 #492136

      PROGRAM 22 MAJ 2022 (PRELIMINÄRT)

      ▪️Fantastiska utställarfordon
      ▪️KAK Racing Show
      ▪️Helikopterflygning
      ▪️Flygförevisning med SK 61
      ▪️Ansiktsmålning och hoppborgar för de små
      ▪️Våfflor, korv, hamburgare, godis och dryck

      SAABklubben kommer att närvara, du är välkommen oavsett om du har en gammal SAAB 92 eller en modern SAAB NG9-5

      Anmäl ditt intresse via klubbmästaremailen klubbmastare[a]saabklubben.se (detta för att vi ska veta hur stor plats vi behöver, vi anmäler sedan vidare) Anmäl dig senast 20 april. Ca 1 vecka innan kommer du att få en utställarpdf , den ska du har väl synlig i framrutan vid ankomst så blir du guidad till rätt område.

      Du måste vara på plats senast klockan 08.30 och vara beredd att stanna till klockan 16.00.

      Du har chans att bli klubbens utvalda SAAB, Tjolöhom Classic Motors jury har lovat att komma och kika på våra bilar och välja en som faller dem i smaken.

      Som utställare får du en liten påse vid ankomst med bland annat en biljett som ger dig kaffe och fralla. Mat och dryck kommer att finnas att köpa på området.

      Fri entre för utställare + 1 passagerare

      Tjolöholm Classic Motor har funnits sedan 1993 och har ca 1300 utställda fordon

      SAABoholic

      95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
      96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
      96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
      9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden

      • Detta ämne redigerades för 2 år, 1 månad sedan av Mats Jedmo.
      • Detta ämne redigerades för 2 år, 1 månad sedan av Mats Jedmo.
      • Detta ämne redigerades för 2 år, 1 månad sedan av Mats Jedmo.
      • Detta ämne redigerades för 2 år, 1 månad sedan av Mats Jedmo.
        februari 11, 2022 at 17:51 #492177

        Jag besökte Tjolöholm för ett antal år sedan (2005 kanske) med min 96 – 79 och blev hänvisad till bruksbilsparkeringen. Tack för den.

        Har inte varit där efter det men de verkar ha ändrat inställning till gamla Saabar vilket är trevligt att höra.

        • Det här svaret redigerades för 2 år, 1 månad sedan av jocke e.
          februari 13, 2022 at 10:32 #492210

          Hej Jocke!
          Jag har bokat en plats för “alla” SAABar, så hör gärna av di till klubbmästaremailen så kommer du att få stå tillsammans med oss.
          // Sibylla

            mars 29, 2022 at 10:43 #492921

            Hej!
            Ni glömmer väl inte att anmäla er SAAB till Tjolöholm ?
            Anmäl ditt intresse via klubbmästaremailen klubbmastare[a]saabklubben.se

            // Sibylla

              maj 9, 2022 at 17:12 #493834

              Har nu skickat vidare till arrangören hur många vi blir..
              Senast 1 vecka innan kommer all info till mig som jag sprider vidare till alla anmälda.
              // Sibbylla

                maj 11, 2022 at 17:27 #493898

                Hej!
                Nu har jag skickat info till de som anmält sig till Tjolöholm via mail.
                Skulle du inte fått något mail, så hör av dig så ordnar jag det.
                Ska bli roligt att träffas igen
                // Sibylla

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.