vad hände med ombudsman 9000???

Forum Modellspecifika forum 9000 vad hände med ombudsman 9000???

Detta ämne innehåller 9 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-03-03 22:30.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare

soulmannen
    Deltagare

Det är så många trådar som har med styrelsen osv osv att göra så jag spinner vidare på det.
    För längesen gick det ut en fråga om namnförslag på ombudsman el nån som kunde stå till medlemmarnas förfogande ang saab 9000.
    Sen har jag inte sett nått mer om detta??
    Vem blev det??
    Jag skickade själv in namnförslag på mycket kommententa personer för detta men sen blev det tyst.
    Har jag missat detta eller det hände inget mer???
    Dennis

9k94
    Deltagare

vad skulle denna ombudsmannen göra och finnas till för?

Mvh 9k94

phermansson
    Deltagare

Modellombudsmännen ska ha specialkunskap om en utvald modell och ska fungera som en form av experter. http://www.saabklubben.com/?q=sv/node/477

Ska kolla hur det går med MO 9000.

emul
    Moderator

Det var några som tillfrågades som inte var intresserade, jag vet inte vad som hände efter det. Har bara hört ovanstående lite i periferin..

9k94
    Deltagare
    Patrik Hermansson wrote:
    Modellombudsmännen ska ha specialkunskap om en utvald modell och ska fungera som en form av experter. http://www.saabklubben.com/?q=sv/node/477

Ska kolla hur det går med MO 9000.

Okey. Vad är vitsen med att ha detta? Är inte forumet till för att man skall kunna ställa en fråga och få svar?

Mvh TD04-15T

phermansson
    Deltagare

Jo. Men vi räknar med att 40-60% av klubbmedlemmarna använder forumet, vi får inte glömma de andra.

9k94
    Deltagare

Skickas telenumren ut via medlemstidningen eller finns de bara på nätet. För finns de bara på nätet så är det ju meningslöst tycker jag.

Mvh

Karl Ask
    Moderator

De skickas ut med tidningen.

saabaero
    Deltagare
    emul wrote:
    Det var några som tillfrågades som inte var intresserade, jag vet inte vad som hände efter det. Har bara hört ovanstående lite i periferin..

Kan bekräfta att det frågats då jag blivit tillfrågad om detta för 2-3 år sedan.
    Smickrande att få frågan men jag valde att avböja eftersom jag har tillräckligt många åtaganden ändå i div föreningar.
    Vet inte hur många fler som fått frågan för nog borde det varit någon mer ?

soulmannen
    Deltagare

som jag skrev ifrån början jag kom med förslag på personer men det är ingen som har bett om nummer till nån så så mycket kan den det inte ha tillfrågats eller så är det inte så intressant

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng