Vallåkraträffen 2010

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Vallåkraträffen 2010

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-08-25 19:31.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

Bengt Åkesson
    Deltagare

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mOYkqGGq82Q[/video]

Precis som förra året så kommer mina kollegor och jag att visa upp lite tunga grejor på Vallåkraträffen den 21-22 augusti.

Välkomna att titta och klämma på V12or på 47 liter och allt annat. Det blir nog en repa på strippen i vanlig ordning. Brukar vara rätt många fina Saabar på plats både i orginal och customiserat. Inga jänkarbilar utan bara Europeer och Asiater.

All information om träffen hittar du här!

Information om vår utställning!

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YFO7CffdYls[/video]

Jag är på plats fredag (förberedelser) och lördag-söndag.

/B

Bengt Åkesson
    Deltagare

Det blev en trevlig weekend på Vallåkraträffen med många bilar av olika slag och stor publik. Vi hade fullt upp med att visa upp våra tunga saker och informera om försvaret av idag.

Dock blev det tid med lite fotografering och allmänt bilsnack också. Inte så många veteraner men en hel del nyare Saabar fanns på plats.

Några blandade bilder hittar du här!

/B

Dicst
    Deltagare

Trevligt, men fy vad det såg blött och rått ut…?

Bengt Åkesson
    Deltagare

Bilderna är från söndag förmiddag då det kom en skur men det finns som bekant inget dåligt väder….

/B

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng