Vem kan/vill renovera min ögensten (900i, ’86)

Forum Modellspecifika forum OG900 Vem kan/vill renovera min ögensten (900i, ’86)

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-11-21 14:19.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

schmidt
    Deltagare

Har precis köpt en Saab 900i (’86) som ska bli min lilla ögonsten. 🙂 Under huvan ser det hyfsat bra ut, motorn snurrar som den ska, men annars finns det en hel del att göra (ny växellåda, nya bromsar, nytt avgasrör, rostlagring, blästring, ny lackering, nygamla felger, …). Tyvärr är jag själv ingen bilmekare. Finns det en redig och noggrann Saabare i Kalmar län som kan tänka sig att hjälpa till med en helrenovering (inkl inredning – ny himmel, nya mattor, nya bilklädsel)? Korrekt betalning.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng