Svar till: Saab 95 -60 (Ultimata banbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -60 (Ultimata banbilen) Svar till: Saab 95 -60 (Ultimata banbilen)

kortnos
Deltagare

Har ägnat senaste månande att reda ut helhärvan, vad som skall går var och vad man kan klippa och inte. Har haft mycket hjälpa av ”SaabAero” på forumet utan hans hjälp hade det nog inte gått. För fira detta samt att snön smält bort från dörren till förrådet så har jag tagit fram huven. För se om jag kan få igen ”locket” över motorn

IMG_0384

Tänkt det gick efter lite pyssel,

IMG_0386

wastegaten måste byta plats samt kylslangar och röret från insprutet måste dras om för det skall funka. Men på plats kom den.

IMG_0385

Förlängt en gammal 96 huv jag hade för passa längden för dom tidiga 95;orna, skall gömma delar av skarven sen med mexico luftutsläppen och kanske ett luftinsläpp mitt på

Bilagor:

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng