Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

kortnos
Deltagare

Hejsan
Det jag åkte på patrull på var. Det är omöjligt att hitta sin projekttråd under projekt, trots att jag trycker sida upp och sida ned så ändras inte någonting, samma projektrådar tros att man går sida upp och sida ned, jag fick söka tråden min i sökrutan för få tag i den sen när man skall uppdatera sin tråd på projektdelen så finns det inte nu en knapp för ”förhandsvisning” så man skriver och lägger upp bilder i blindo samt att bilderna jag lägger upp blir bifog och är avsikljda från texten, förut med gamla forumet och det innan så fick man stora fina bilder som man inte behövde klicka i för se, som det är nu är det jätte bökigt och ser inte klokt ut. Även så kan man inte ändra sitt inlägg efter bara någon minut, skall jag göra en tråd i blindo så vill jag gärna kunna ändra det som blev fel. Tråden jag just uppdadera ser fördjävlig ur samt att bild och text är avskilda från varandra. Jag vill kunna blanda text och bild så det blir lättsam läsning, som forumet var innan var jättebra

Även bilderna man bifogar blir i ”redigernigs tillfället” en grå liten ruta och har man några bilder är det förvirrande vad som är vad, det känns som det fattas ett antal knappar

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng