Svar till: Tips på lim till hängande innertak?

Forum Modellspecifika forum OG900 Tips på lim till hängande innertak? Svar till: Tips på lim till hängande innertak?

Mr_SunBear
Deltagare

Jag fick tyvärr limma om taket i min T8 Special eftersom det släppte ovanför baksätet. Taklucka gör taklimning lite bökigare. Tyget var bytt innan jag köpte bilen så jag flådde tyget med en kniv där det inte lossnade lätt från pappskivan. Nu limmade jag endast det bakom takluckan och då gick det åt 2 burkar 3M-spraylim. Kommer inte ihåg vilket lim det var (kan ha varit 08080). Resultatet blev blev kanon även om det var lite bökigt att få till hålen i tyget att passa där de skulle hamna eftersom jag återanvände tyget och halva redan satt fast [emoji39]

Skönt det gick att rädda så du slapp göra om allt på nytt.
//B

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng