Svar till: Bantning inför släptransport?

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Bantning inför släptransport? Svar till: Bantning inför släptransport?

Avgassystemet har en meterlång absorptionsdämpare under golvet och den mörkblå bakburken bär fortfarande etiketten Simon Rally Sportsystem.
Hur illa brummar det inuti bilen av ett sådant system?

Kopplingslamellen sades vara slutkörd, eller så var det något simplare kopplingsfel som gjorde att bilen ställdes undan ganska kort efter motorbytet.
Hydraulslangen ser hur som helst ut som en mumie av eltejp…

Nu är det nästan så att jag hoppas Spökplumpens helt förträffliga motor plötsligt brakar ihop så jag får en ursäkt att byta till rallymotorn efter en ordentlig genomgång, och sedan ta semester från den ibland gansa krävande ecokörningen. Men kanske kan en rallymotor rent av vara bättre än originalmotorn på att omvandla bensin till rörelse om när man som jag vill att det ska ske kraftfullt följt av frihjulningar med motorn avstängd?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng