Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Snyggt jobb, strålande engagemang!

Det blir alltid lite strul i början av något ovant så jag försöker ha is i magen.
En detalj som ställer till det för mig när jag skriver inlägg från min Samsung pekdator/surfplatta är att den automatiskt uppifrån ”nedkrypande” menyraden lägger sig över fältet där man skriver inläggstexten. Jag måste spreta och dra en del med fingrarna i det smala utrymme som återstår mellan menyraden upptill och det virtuella tangentbordet nertill, innan jag kan skriva min text. På en större PC-skärm är detta inget problem eftersom menyfältet inte täcker så stor del av skärmen.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng