Svar till: Saab 900 2,1 – 92

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 2,1 – 92 Svar till: Saab 900 2,1 – 92

saab putte
Deltagare

Allt arbet blir så mycket lättare med rätt verktyg!

Ja det är oftast så 🙂

Fin arbetsbänk? :)
Jag har aldrig ägt nån 2,1, men kört några. Skulle gärna ha en 2,1 där man monterar Turbo-grenrör och en Mitsuturbo med ”lätt-tryck”, 0,3 – 0,4 bara nånting. Det tror jag hade vart en läcker maskin. Volym och direkt respons från 2,1 maskinen med insprutarkomp och ändå lite extra tryck när Turbon vaknar. Får bygga mig en sån nån gång! Om man håller det ”snällt” och inte låtsas om det så borde funka på Bilprovningen också…..

Ja varför inte,haha, jo arbetsbänken är nice 🙂 men är det bara jag som stör mig nått fruktansvärt på kolvslammret som är typ orginal på 2,1orna? 🙂 Men förutom det så har det vart en fruktansvärt säker bil så länge jag haft den.

Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng