Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Johan H
Deltagare

Hej… Snälla, snälla, snälla…. få forumet att sluta skicka ut notifieringsmail om att jag är nämnd i en tråd som denna gången är snart 4 år gammal…. eller berätta hur jag stänger av det… Tre-och-fu**ing-fyrtioåtta fick jag två mejl och ett fyra-och-fu**ing-tjugotvå…. och nej… jag har inte sovit sen dess (supersvårt att somna om)…. och ja.. jag kan ha telefonen på ljudlös… men ska resten av mitt liv bli drabbat för att forumet skickar ut mejl i tid och otid? Och ja… detta låter nog jävl**t bittert… men jag får ändå ge er som pysslar med detta en eloge för att ni vill. Med vänlig hälsning Martin

Jag förstår att det är jobbigt att vakna mitt i natten, men det skulle du ju göra det även om det är en aktuell tråd som du följer som besvaras vid denna tid på dygnet. Det beror ju inte på att tråden är gammal. Man kan inte förvänta sig att andra forumanvändare ska ta hänsyn till vilken tid på dygnet det är bara för att du har e-postnotifikationer aktiverade med ljudsignal även på natten.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng