Svar till: Saab 92 A

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 92 A Svar till: Saab 92 A

kortnos
Deltagare

Jag fick exakt samma problem med min tråd, när dom gjorde sista uppdateringen blev hemsidan förvirrad över vilken bild som skulle ligga var, dom felaktiga bilderna du har i tråden har samma namn som dina orginalbilder och sen så har förvirring skett.

Jag fick manuellt byta ut alla bilder, med hjälp av den gamla sidan där jag fick spara ned det som var fel. Problemet är att den nya plattormen är krångligare än den äldre, då det inte finns någon förhandgransking och den har lägre tolernans för storleken på bilder, så man jobbar mycket i blindo. Det är med andra ord tidskrävande att få ordning på sin tråd.

Kan tänka mig att detta bekymmer kan ”mörda” många trådar då man inte har tiden att rätta till så många fel och folk tappar lusten då så många timmars uppdaternade är borta i ett nafs, (lite som geting.se bestämde sig för byta namn och alla bilder försvann i tråden man hade på det äldsta forumet)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng