Svar till: Att campa i en Saab

Forum Övrigt Allmänt Att campa i en Saab Svar till: Att campa i en Saab

Dicst
Deltagare

Hur lång är du Sulo? Det går en magisk gräns strax innan där stötfångaren börjar…. 😉 Det jag menar är att det är bekvämt tills man måste börja vika ihop sig. Diagonalen är bra.

Jag brukar ta en luftmadrass och en sovsäck med när jag åker på marknader etc. Funkar jättebra att sova en eller två nätter i bilen, både i 95:an och 9-5:an. Ta med en liten presenning att lägga överflödig packning/marknadsfynd under utanför bilen, så blir det mer plats i sovrummet.

Vi brukade åka och fiska mycket när jag var liten långt bort i skogarna, då sov vi alltid på luftmadrass bak i farsans 95 V4. Härliga tider att vakna med varm nyponsoppa och kall stekt-ägg-smörgås, mums! Barndomsminnen som sitter kvar än.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng