Svar till: Mått på vw tryckplatta

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Mått på vw tryckplatta Svar till: Mått på vw tryckplatta

Nog är det väl också en del ”vingelproblem” i originaltryckplattans tre armar? Är inte armarna helt perfekt jämna ställer sig tryckplattan eller om det är urtrampningslagret snett och då både hugger det och vill inte koppla ur riktigt. Helt nya kopplingar från Sachs har något måttknas har jag läst. Båda problemen har drabbat mig, fyyyy så jag krånglat och kliat mig i huvudet!
En solfjäderkoppling borde i sin grundkonstruktion vara mycket mindre känslig. Å andra sidan tar man sig knappt hem om solfjädern plötsligt spricker av utmattning…
Solfjädern borde ge lite mindre vikt också, särskilt i ytterkant där svänghjulsverkan är som störst.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng