Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Lilln
Deltagare

Jag vet inte om det är unikt för mig, men jag kan inte ladda upp bilder med min Android-telefon (Samsung s2). Knappen ”Välj fil” är ej klickbar.

Jag kan tyvärr inte testa/bekräfta detta. Att ladda upp bilder fungerar med min mobil (Ubuntu). Någon annan med Android som kan testa?

En sak jag gillade med Tapatalk var att det var väldigt enkelt att ladda upp bilder i sin tråd. Nu måste jag förminska varenda bild jag tänkt ladda upp vilket ju är något krångligt. Går detta att lösa på något sätt?

Det här var lite klurigt. Det är ju storleksbegränsningen på 1 MB som sätter stopp här. Hur stora brukar dina bilder i mobilen vara, på ett ungefär?

Runt 1000-2000kb men det verkar variera ganska mycket. Nu kan ju inte jag sånna här saker men kan man inte göra så att storleken ändras automatiskt på något sätt?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng