Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Saabklubben har ett nytt forum Svar till: Saabklubben har ett nytt forum

Jonathan
Deltagare

Runt 1000-2000kb men det verkar variera ganska mycket. Nu kan ju inte jag sånna här saker men kan man inte göra så att storleken ändras automatiskt på något sätt?

Ja, vi gör det till viss del redan. När man har laddat upp en bild här i forumet så optimeras den (storleksmässigt, dvs. sett till kB/MB) på servern. Men här pratar vi egentligen om att optimera bilden innan den läggs upp på servern. Ska se om/vad jag kan göra åt det. Undersöker och återkommer.

Tills vidare ser jag till att utöka max storlek på bilder till 2 MB här i forumet. Det bör möjliggöra uppladdning av bilder för fler mobila användare.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng